Tv-kvällen lider mot sitt slut..

2kommentarer

Tv-kvällen är snart slut, Cityakuten och Prison Break är avklarade. Jag missade dock mycket av vad som hände i PB, lyckades de rymma i slutet eller?
Jag fastnade istället på Stridspiloterna på kanal5, jag tyckte det var lite coolt att se stället där jag var på höstlovet. Nu i efterhand kan jag se tillbaka på det med glädje, totalt tvärtemot från vad det var då. Såtenäs heter flygbasen där min moster jobbar och jag känner faktiskt igen korridorerna där de blivande piloterna gick. Var det någon som såg på det?
Nu är det Bones, ett gammalt avsnitt [Boneless bride in the river] som jag inte har sett mer än en gång. Ovanligt som få men möjligt..
image141

2 kommentarer

Tin

10 Dec 2007 23:30

Whistler va grymt nära, men Michael hann hindra det ;)

Hanna

10 Dec 2007 23:37

andra året, sam-media (:

Kommentera

Publiceras ej