Total honesty..

2kommentarer

Jag kan säga med total ärlighet att jag måste ha vridit på dygnet otroligt den senaste tiden eftersom jag inte alls är trött nu. Det kanske har något med att jag gick upp vid tolvsnåret idag..kanske..

Just nu sitter jag och ångrar att jag inte tog med Harry Potter filmen, jag lämnade den hemma hos mamma i fredags, nu har jag inte mycket att göra och en film hade varit välkommen. Mina julklappar var av det mjuka slaget,  inget jag kan köra in i dvd:n alltså, utan att den brinner upp that is!

Har ni fått allt ni önskat  och haft en trevlig julafton?

2 kommentarer

Camilla

25 Dec 2007 00:03

japp, fått det mesta jag önskat mig. :) sjdå?

Jenny

25 Dec 2007 13:36

jag vet inte varför...men det har nog någon menning.. kanske ödet..vi ska nog inse något genom det här...
Jo det var en bra jul.. fick nästan allt jag önskade mig..förutom harry potter det var ju lite tråkigt...får köpa den så fort som möjligt.. blir nog på torsdag...
sj?? blev du nöjd med det du fick??

Kommentera

Publiceras ej