Time is beckoning..

0kommentarer

Jag känner inte för att gå och lägga mig än, kanske tittar på POTC3.. Har redan tittat på andra skivan, extramaterialet och älskade det såklart. Loved it!
Jag tror inte att det är så många fler som ser på det, kanske tycker dem att det förstör filmen att veta hur allt är gjort. För mig är det tvärtom, jag tycker att det bara blir bättre när man förstår mer om filmen, karaktärer osv.

Pirates-filmerna var det som öppnade filmvärlden för mig; det var dem som fick mig att inse att det krävs så mycket andra saker än det man ser på filmduken. Kanske är det därför jag älskar eftertexter för att de verkliga hjältarna i en filmproduktion får credd. Man ska inte underskatta skådespelare, regissörer och producenters roll i filmen heller - utan dem hade det verkligen inte blivit någon film alls, men man måste komma ihåg att alla jobbar tillsammans för att skapa de bästa. Vi ska inte glömma bort dem. I will remember..

Idag är det den 23:e december, dan före doppare-dan oc hfjärde advent.. Det känns som att julen redan är över här hos mig. And I´m still hoping for a Chrismukkah miracle.

Kommentera

Publiceras ej