The day before..

7kommentarer

Godmorgon...eller förmiddag kanske är mer rätt.
Jag vaknade för inte alls så länge sedan, det känns som jag har sovit extremt mycket och jag får alltid ont i huvudet när jag har sovit för mycket. Får ta en promenad och hoppas att det går över. Idag blir det ytterligare bullbak, det tredje nu i december, denna gång för eget bruk inte till skolan - de snyltarna. (Men dem var imponerade, eller hur?)

Dagen före julafton ska väl egentligen också bestå av en uppesittarkväll. Bingolotto har en, men i vår familj - den fotbollstokiga - så blir det of course El Clásico. Det stora mötet mellan giganter, Real Madrid och Barcelona. Kul att det har slumpat sig så att den spelas dagen innan jul! Söndagar brukar upptas av spansk fotboll, men jag kommer säkert att ursäkta mig för att se POTC3..
Vad ska ni göra idag?

7 kommentarer

Tobias

23 Dec 2007 12:42

svar: hehe jo det är ifs sant :)

sofie

23 Dec 2007 13:57

svar; haha okej, jag kallar det för lill-jul, eftersom det är en "liten" jul innan stora julafton;) hehe

sofie

23 Dec 2007 16:47

svar: hääär! fast inte längre...=/
syns inte alls att det har snöat, typiskt!

Jenny

23 Dec 2007 17:21

okej..nice..har inte fått nästan någon julkänsla än..det är hemskt..men det blev lite bättre nu när vi började julpynta..blir nog mer när granen är innne sen...
Det där var inget viktigt..ingen kommer kunna få mig att sluta gilla jocke..inte nu i alla fall..
och visst var det lite komiskt horoskopet... jag blev nästan rädd när jag läste det..

Tobias

23 Dec 2007 18:42

svar: precis, man ska unna sig själv :D

mickis

23 Dec 2007 19:33

vad glad jag blir =)

Tobias

24 Dec 2007 00:39

svar: gonatt, two kissed for u!!

Kommentera

Publiceras ej