Systra mi..

2kommentarer

Nu blev jag stressad helt plötsligt!
Jag som var beredd på en lugn kväll med lite engelska och en mattebok i skåpet. Ringde till mamma nyss och fick mina planer krossade - min lillasyster ska ha julspel i aulan ikväll och jag ska ju gå för att göra henne glad... såklart..(Även om det kanske inte är världens dröm att titta på en julteater med massor av sjuåringar i rollerna.) Det är vad storasystrar är till för, inte sant?
Ska därför snart dra mig till en buss, ska se till att jag inte har några brödsmulor på mig, det gick lite fort där när jag skulle äta mitt upp i alltihop också..

2 kommentarer

malin

17 Dec 2007 17:39

hehe.. men det låter mysigt med julspel ju :) hihi

Maya

17 Dec 2007 20:00

Ja de känns riktigt jobbigt att behöva vänt på OTH. Men som tur är kom syster hem med hela säsongen så jag tror närmare bestämt att jag ska fuska lite :)
kramis

Kommentera

Publiceras ej