So little time, so much to do..

12kommentarer

Jag har inte haft någon tid alls att skriva idag så här kommer sammanfattning..

Dagen började med en liten resumé av en resa till San Antonio som en i klassen gjorde, ganska småtråkigt att lyssna på eftersom jag redan läst hans resedagbok och visste "allt" vad han hade gjort. Sedan följde en svenskaredovisning i form av en bokcirkel, det gick nog bra..

Pressrelease på skoltidningens andra nummer i cafeterian också med Moi, Matilda som frilansare.. Det var även lite trevligt häng vid några av borden där, fast solen var ivägen så jag kunde knappt titta...

Min grupp till engelskaredovisningen har gjort färdigt en PowerPointPresentation nu så jag ska väl hem och träna på vad jag ska säga om Harold Pinter. Någon som vet vem han är?
Snart ska jag ta bussen till min mamma och hämta ett par saker som jag glömt, upptäckte där så smått i helgen att jag inte hade min mobilladdare med mig, vilket inte är så smart!

Har även fått höra den andra versionen av en sak som hände för länge sedan, jag förstår den också och hoppas verkligen att dem hämtar sig efter det..

Vad har ni gjort idag?

12 kommentarer

mickis

17 Dec 2007 15:56

nej jag vet! värdelöst! men vadå har jag bara missat ett avsnitt?
lycka till på provet!

han är en nobelpristagare i litteratur, se vad jag kan!! ;) (inte så att jag hörde det på spanskan)

Skier

17 Dec 2007 15:57

Svar: haha tack så mycket:D

Camilla

17 Dec 2007 15:57

svar: jodå, min dag har varit rätt okej.

Jennie

17 Dec 2007 16:02

svar: haha jaa lite men jag har ett omprov kvar :/ så de e drf..

Jennie

17 Dec 2007 16:06

svar: asså de e ett helt jävla kapitel som jag e totalt borta i så jag vet inte.. måste ju räkna om allt från början typ :/ så de tar nog sin lilla tid

Tobias

17 Dec 2007 16:07

svar: det ska bli underbart, längtar SÅ mkt :)

sanna

17 Dec 2007 16:08

vart i skolan=)

emelie

17 Dec 2007 16:15

jag har bara hunnit vara i skolan idag :)

malin

17 Dec 2007 16:16

hehe jaa det har du nog rätt i. ;)

mickis

17 Dec 2007 16:22

vilken tur! nu förgyllde du min dag =)
haha javisst, kommer aldrig glömma det harald (någonting?) - nobelpristagare!

Maria

17 Dec 2007 16:22

tack ;) Det blev en med Will Smith kommer inte ihåg vad den heter just nu ;) Ha det bra

mickis

17 Dec 2007 16:23

harold hette han till och med! HAHA vad kass jag är =)

Kommentera

Publiceras ej