Seriously..

3kommentarer

...she has a cell!
Kompisar till min lillasyster har mobiltelefoner. De är sju år gamla!
Är de seriösa?
Varför ger man en sjuåring en mobil, är föräldrarna rubbade eller? Jag fick inte en mobil förrän jag gick i sexan eller nåt, kommer inte riktigt ihåg. När fick ni er första mobiltelefon?
Jag blev i alla fall riktig chockad när det ringde på hennes telefon här, hon vet knappt hur man använder den ju, och vad har man en mobil till i den åldern? Dumt, säger jag. Vad tycker ni?

3 kommentarer

L

07 Dec 2007 23:42

Waht the...? Sjuåring som har en mobil?..Det är ju helt sjukt! Jag fick min första telefon när jag fyllde 12!

Amanda

08 Dec 2007 00:54

Jag fick min första som 13 åring men även då tyckte mina föräldrar jag var för ung. :P

Josephine

08 Dec 2007 01:53

Jag var 11 tror jag, men sju var ju lite överdrivet lär jag säga.

Kommentera

Publiceras ej