Rörd till tårar..

3kommentarer

Jag läste i Veckorevyns Ur livet-special om Emelie Ohlsson som förlorade sin syster i tsunamin 2004. Reportaget börjar med: "Paulina kom!" och sen kan inte jag läsa mer. *Gråter*
Jag kan absolut inte tänka mig hur något sådant känns men jag klarar inte heller av att läsa om det eftersom det får mig att tänka på det. Jag tror inte att jag skulle klara en sådan förlust..Och jag beundrar de som kan prata om det och erhålla styrka från det.
Den 26:e december är det tre år sedan flodvågskatastrofen, den största naturkatastrofen i modern historia(?).
Vad gjorde ni på annandag jul 2004 när flodvågen slog in över sydostasien?

3 kommentarer

theonlymee

12 Dec 2007 21:59

var hemma bara.

Anonym

12 Dec 2007 22:19

håller med dig! det är ju mer ungdomar som gifter sig och så, och det finns ju dem som förlovar sig vid 15-års ålder .. det tycker jag är helt onödigt ;S

Tobias

12 Dec 2007 22:40

svar: jag med, fyfan va gött :D

Kommentera

Publiceras ej