Pictures of you..

6kommentarer

One Tree Hill var underbart idag.
Jag tycker om att det är någon som pratar i början, smarta saker of course, och sedan sammanfattar i slutet. Alla serier verkar ju ha tagit det nu, så det kanske inte är bara OTH som har det, men ändå.
image146
Klockan har redan passerat 18 och jag ska nog inte plugga så mycket mer idag. En sammanfattning av pluggningen idag då blev att jag inte gjorde så mycket matte men är redo för svenskaredovisning imorgon och snart klar med ett utkast på kommunikationsanalysen. (Whuu, långa ord där!)
Hur har ni haft det? Många verkar ha pluggat precis som jag..

6 kommentarer

Matilda

16 Dec 2007 18:27

jag har handlat julklappar, och nu ska jag börja plugga :/

theonlymee

16 Dec 2007 18:32

jag har inte pluggat. :P jag har julhandlat. :D

theonlymee

16 Dec 2007 18:40

svar: nej, inte klar. har till mina föräldrar och moster kvar. :/

Madde

16 Dec 2007 19:08

one tree hill var riktigt bra idag :)

sara

16 Dec 2007 20:49

OTH var bra idag :) en utav få avsnitt jag inte missat!

Maysan

16 Dec 2007 22:32

Kan bara hålla med om One three hill, bara älskar de programet :) en besvikelse bara att de bara går en dag iveckan nu, jobbigt (haha).
Fin blogg för övrigt :)

Kommentera

Publiceras ej