Ni är underbara..

0kommentarer

Jag är glad nu. Fick allt jag kunde önska mig (okej, det finns en sak till) och jag är jättenöjd.
Tack hela min underbara familj!

Nu kommer jag rada upp allt; har en känsla av att det kommer bli mkt..
* Pirates of the caribbean - at world´s end
* Harry Potter and the order of the phoenix
* Smuts - Katarina Wennstam
* I denna stilla stund - Mari Jungstedt
* Den du inte ser - Mari Jungstedt
* En stickad, grå-rosa-vit-klänning/tunika
* Startpaket på körlektioner (innan har jag också fått så att körkortet ska betalas av mamma)
* L´oréals Telescopic Mascara och Glam Shine Lip Gloss
och lite till...
Jag blev, med sanning, inte besviken på någonting. Jag trodde att de inte hade koll eftersom jag inte har lämnat en önskelista - men "storkastrullerna" i familjen har alltid öronen på helspänn.. Lite skrämd blev jag att det nu är en bokad körlektion för mig när jag kommer hem från Thailand, hade glömt att nästa år är det år jag fyller 18, det år jag ska ta körkort..

Kommentera

Publiceras ej