Mitt i ögat..

1kommentarer

Efter en lång dag men en snabb historialektion har jag kommit hem nu. Äntligen.

Har blivit lite smått skadad idag, på gympan fick jag en boll mitt på ögat och sedan var det över.
Tur att det var en mjuk boll och att jag inte har kontaktlinser, då kunde det ha gått riktigt illa. Jag har noterat att jag alltid får något på mig på gympan, särskilt på huvudet. Det har inget att göra med att jag är i vägen eller dylikt, saker dras mot mig bara verkar det som. Inte en bra egenskap att ha, kan jag säga.
(Tror inte att det blir en blåtira imorgon men jag återkommer om det.)

I största allmänhet vill jag ha snö. Är det någon som har märkt att det är december på riktigt eller? Det känns inte rätt, ge oss snö nu! Någon som håller med?

1 kommentarer

Miccan

05 Dec 2007 10:45

Men han kom och bad om ursäkt sen, det var ju snällt. :P Stackars dig!

Kommentera

Publiceras ej