Me sitter bänkad..

3kommentarer

Snart är det Cityakuten som sedan följs av Prison Break. Me sitter bänkad.

No more of this..
image126
Dr. Neela Rasgotra (Parminder Nagra) och Dr. Ray Barnett (Shane West)

image127
Michael Scofield (Wentworth Miller) och Sara Tancredi (Sarah Wayne Callies)

Lite efter alla andra rapporterar jag det nu att Sarah Wayne Callies definitivt har hoppat av serien efter att hon fått barn. Där slocknade allt mitt hopp om att det inte varit Sara Tancredis huvud i lådan som Linc hittade.
Hur ska detta gå?
Serien är ju nästan tråkig nu när det inte finns något mellan henne och Michael att hoppas på längre. Och hur ska han vilja komma ut ur fängelset när hon inte finns? Vi får se ikväll...

3 kommentarer

Tobias

03 Dec 2007 21:01

svar: lite synd men jag vill ändå se, asbra :D

RoraaStar

03 Dec 2007 22:52

jag är en såndär fuskande typ som laddar ner alla avsnitt och kikar redan innan för att jag inte kan vänta ;O så jag vet hur det ligger till allt detdär.. och avsnitten framöver är fullt med tårar :P jag grät iaf som ett jävla spädbarn ^^ haha

matilda

03 Dec 2007 23:51

älskar prisonbreak! orkar inte vänta en vecka mellan avsnitten så ja laddar hem haha (a) jag är en fuskis. ha de bra!

Kommentera

Publiceras ej