Me love still..

3kommentarer

Jag börjar få svårt att hålla ögonen öppna nu..
Ska försöka hitta någon bra film att se, letar nog i min egen dvd-samling. men känner jag mig själv rätt så blir det ett par avsnitt av Bones istället. Me love still.

Den här dagen har blivit så innehållslös som den inte skulle bli, jag skulle ha...ja just det..ha jobbat med mitt "lilla" samällsarbete, but I didn´t. Istället har jag planerat upp morgondagen, jag ska handla ingridienser och sedan baka mycket saker. Kladdkaka, saffransbullar och mjuk pepparkaka.
image136image52image124

3 kommentarer

sofie

08 Dec 2007 21:29

svar: åhhh, fuskt! haha, jätte avis !! ;D

J

08 Dec 2007 21:32

Efter jobbet åkte jag och hanlade julklappar..så nu har jag bara Jonna kvar..hittade en till till dig=P Shoppade upp nästan 3000kr idag på julklappar...sen har jag försökt kommit in på datorn men den bara dog hela tiden..och så har jag slagit in alla julklappar..nu försöker jag hitta något om Rumänien men det går inte...fan man skulle ha skrivit ut från landguiden i skolan...
Självklart tar jag med skivan imorgon..

Helena

09 Dec 2007 22:33

Oj, det var inte lite du skulle baka heller. Tror jag får göra ett ryck snart jag med. Tack för din kommentar på min blogg! Ha en trevlig kväll!

Kommentera

Publiceras ej