Marie vann..!

1kommentarer

Hon vann, äntligen, Sverige tog sitt förnuft till fånga och jag önskar henne all lycka. Jag tror dock inte att vi kommer att slippa Amanda eftersom hon också får göra en skiva(?)
 Sedan vill jag också säga att Marie såg väldigt bra ut i den vita klänningen, notera att den inte var svart. Och att låten passade hennes ballad-röst bättre, ännu en gång beror det på vem som sjunger sista låten bäst! Och det gjorde Marie. Grattis..
image132













Tack av hela mitt hjärta, sa marie efter att hon vunnit Idol 2007.

1 kommentarer

Erica

08 Dec 2007 13:18

Tycker oxå att DAniel skulle vunnit :) Men Marie sjöng bra men jag gillade inte hennes personlighet lixom. Och Amandas röst gillade jag inte men hennes personlighet var bra. Så lite mixat här :P

Kommentera

Publiceras ej