Julklapparna..

4kommentarer

Jag hann ju inte skriva om den trevliga julklappasutdelningen vi hade igår at my place..
Det var mycket nice. Pepparkaksdekorerande och ätande, även saffransbullar och kokosbollar, snack och -man ska inte säga höjdpunkt- men höjdpunkten..
PRESENTERNA!!
Choklad (jag är en godisgris så det är alltid bra att ha), en liten söt nalle med KRAM-knapp, jättegulliga röda små ljus på fat, en pirates-kalender för 2008, en grön tröja (Älskar grön) och en större nalle med fotbollskläder.
Det sötaste (er andras presenter var jättebra också) var ändå brevet som hängde med de tre sista presenterna som alla var från J, det var en förklaring till presenterna som alla passade mig så mycket, vi känner varandra så bra och är så lika. (Det är ganska internt så tro inte att jag är galen i nallebjörnar!)
Jag är glad att du är min vän, min själsfrände..på ett sätt.

4 kommentarer

mickis

20 Dec 2007 15:30

otaktiskt att välja öl? mia-lena stog närmre era bord än våra, tävlingsmänniska? jag? nehe?
haha ;)

Tobias

20 Dec 2007 15:37

svar: du ser det va ? haha

mickis

20 Dec 2007 15:39

haha jaa nästa år har dom nog en varsin bil allihop att åka runt med =) å kanske vi också! =)

hahah okej vi säger så lilla matilda ;)

Tobias

20 Dec 2007 15:40

svar: alltid ...

Kommentera

Publiceras ej