Jag längtar redan..

0kommentarer

...till Sveriges matcher i EM i sommar. 
I början av juni i den vackra staden Innsbruck ska vi spela två matcher; mot Spanien och Ryssland. Och vi ska dit! Familjen ska bila dit och troligen se matcherna på storbild eftersom det är mycket omöjligt att få biljetter.
Men hoppas kan man alltid.
Jag blev så glad när jag hörde det, såg bilderna från staden vid lottningen och tyckte det såg så fint ut. Och nu ska vi åka.. Titta bara.


image129

























Om jag har körkort runt den tiden får man kanske köra en repa på Autobahn eller nåt. Vi kommer att passera några länder, underbart! Jag har bara varit i Spanien på Europas fastland förut så Polen, Tyskland (om vi vill ha en omväg), Tjeckien och Österrike är en omväxling.

Kommentera

Publiceras ej