Idag är en annan dag..

3kommentarer

Dålig uppdatering, jag vet, men det har inte varit så mycket att skriva om.
Det mesta av gårdagen spenderades med en kompis. Pappa fick en idé eftersom det fortfarande var ljust ute så kunde jag övningsköra dit. Okej, sa jag då och det gick väl ganska bra, jag har i alla fall inte glömt bort helt hur man gör.. Fast det var i september eller nåt jag senast körde.
I alla fall så spelade vi Nintendo Wii, snackade och åt lite..Efter tågstrul fick jag ringa på skjuts istället, man kan nämligen inte vara säker på att tågen går i den här kommunen..

image159
Jag har träningsvärk i axlarna efter tennis, bowling och golf igår på Wii..

Efter att ha varit uppe över två, för tredje dagen i rad så vaknade jag inte förrän efter tolv, för tredje dagen i rad. Det måste jag göra någonting åt. På fredag åker jag till Thailand och både tidsskillnaden och det faktum att vi aldrig får sovmorgon på semestern gör så att jag måste vända tillbaka på dygnet.
Vad gör ni idag?

3 kommentarer

Tobias

26 Dec 2007 16:25

svar: tack så mkt :) åh vill också ha en laptop!!

Camilla

26 Dec 2007 16:39

kom nyss hem, fikat hos moster. :)

Jennie

26 Dec 2007 17:01

svar: hahha njae :D de e tveksamt de.. Jag e iaf dålig på att simma långsamt..

Kommentera

Publiceras ej