I´ve been expecting you..

1kommentarer

Dagens humör: Förväntansfull..
Dagens mående: Se ovan..
Dagens borde: Kanske gå ifrån datorn och göra mig i ordning..
Dagens frisyr: All over the place..
Dagens klädsel: Mjukisbyxor, linne, kofta just nu. Det ska ändras till en klänning senare.
Dagens planer: Pre- julafton..
Dagens materiella vill ha: Pirates3 på dvd, får jag den inte så köper jag den själv..
Dagens längtan: Ja ni, som vanligt..
Dagens fundering: Vart morgonen tog vägen..
Dagens beroende: Det kommer väl bli knäckebrödmackor och efterrätt på julbordet om jag känner mig själv rätt.
Dagens tråkigaste: Att frosten som ligger tunt vit på backen lurar mig att tro att det har snöat.
Dagens tidning: DN:s sport..
Dagens låt: It´s the same in any language - I nine

1 kommentarer

Ace

21 Dec 2007 13:09

Elizabethtown..

Kommentera

Publiceras ej