I should just erase it but I can´t..

1kommentarer

Är julen en tid då man ska vara snäll, träffa folk man knappt träffar annars och kanske återknyta gamla kontakter? Det låter bra, men jag vill bara säga att jag inte vill uppleva detta igen, en kontakt som jag önskar inte var en kontakt. Visst är jag nyfiken över vad som hänt med personen och jag kanske skulle vilja ha honom som vän, men att någon dyker upp så plötsligt igen in i min tanke gör inte gott och jag börjar undra varför allt detta ska hända samtidigt. Det har gått mer än ett år och jag har kommit över det. Så förlåt mig om jag inte kan svara..

You have to know what this does to me. Why haven´t you erased me? But then again, I can´t erase you..

1 kommentarer

Jenny

24 Dec 2007 20:08

okej..ja det här måste vi prata om... Varför blir det så här just nu...

Kommentera

Publiceras ej