I kras..

2kommentarer

..gick mina drömmar om en sovmorgon.
Imorgon ska jag nämligen upp 05.20, ja du läste rätt, tjugo över fem.
Jag ska möta J vid tåget och sedan ska vi gå till kyrkan och Gröndalsskolans Luciafirande..Min bror ska vara stjärngosse..Men håll detta hemligt för honom, it´s a covert operation.
Jag förstår inte riktig hur jag ska orka upp men det får bli en senare fråga, jag skulle kunna gå och lägga mig nu..men nej det är inte ett alternativ. Det är nog bäst att hålla sig till det normala. Efter Studio 60 on the Sunset strip och Bones vid tolv alltså.
Har ni några tips för att vakna till?

2 kommentarer

Hanna

12 Dec 2007 20:44

okej, men det är ju bra att de skilde sig så pass tidigt iallafall :) hade nog varit jobbigare i den åldern du är nu.
Ja ellerhur, det är ju en stor fördel om föräldarna är vänner och kan prata!

Fridah

12 Dec 2007 20:51

** yees, tkr jag me, en riktig marie-låt :)

Kommentera

Publiceras ej