I don´t care anymore..

3kommentarer

Seriöst, jag håller på att somna i stolen med hakan vilandes på ett hårt skrivbord, inte bekvämt kan jag tillägga. Jag har fortfarande inte skrivit klart mitt samhällsarbete till imorgon, skiter i det snart, och så ska jag ju se Bones också så det blir inte läggdags än på länge..

Paketen är inslagna i alla fall, så något nyttigt har jag gjort idag.

Jag ska inte skylla på någonting, arbetet går som det går, och om jag lämnar in så får jag väl ettt G. Vi har haft mycket tid på oss för den här uppgiften, nästan en månad men det var först den här veckan, i tisdags tror jag, som jag verkligen förstod vad det handlade om. Som sagt så skyller jag inte på något, jag säger det bara..

3 kommentarer

Ace

13 Dec 2007 22:15

Kom på en sak: Det är inget MSK imorgon så du kan plugga samhälle då. Yes, last minute..

Tobias

13 Dec 2007 22:25

svar: fyfan va obehagligt om repet skulle gå av, fyfan va läskigt :D

Tobias

13 Dec 2007 22:32

svar: nej precis, tänk vilken härlig känsla :)

Kommentera

Publiceras ej