Happy shopping..

4kommentarer

Jag har alltså kommit hem från en lyckad shoppingrunda med Jenny, dock utan hennes present.
Eftersom jag vet att presenttagarna läser min blogg så ska jag inte säga vad det är.. Ni får vänta till den 19/12 (Är väl planerna just nu, eller? Hos mig kan vi vara i alla fall)

Nu ska ni inte tro att jag är i panik över att jag inte hittat en present till min bästaste vän, det har jag. Den fanns inte på butiken vilket betyder att den ska beställas. Även jag blev lite sugen på en liten tröja från Bajens e-shop:
image133Hoodzip H Grå

4 kommentarer

Tobias

07 Dec 2007 23:19

svar: haha jag märkte det.. hon vart helt chockad ju! :)

matilda

07 Dec 2007 23:25

va trevligt :) hihi, du får sova så gott!

theonlymee

07 Dec 2007 23:54

snygga tröjor. :)

theonlymee

08 Dec 2007 00:16

svar: inte bajare. men snygga ändå:P

Kommentera

Publiceras ej