God natt..

4kommentarer

Mycket godis blev det fast vi bara åt det i början av kvällen, ihoptryckta i en soffa och ivrigt diskuterande om skolkatalogen. Mycket trevligt. Oanat på en lördag den här gången
Vi drog oss som vanligt till datorn också. Jag märkte att jag gick och höll en sak i famnen hela kvällen, det kunde inte hjälpas.

Det är något med den här helgen som inte känns riktigt bra, jag vet inte vad. Jag kan inte riktigt slappna av och luta mig mot en bra vecka. Vi får hoppas att det blir bättre imorgon.
För just det - idag är det söndagen den 2 december, första advent people!
image123

Det känns inte heller så juligt än, det blev inget julpyntat och det finns ingen snö. Det första åtgärdar vi om några timmar men jag tror inte att det kan bli snö tills jag vaknar upp. Det skulle vara ett julmirakel - som så mycket annat.. Sov gott alla söta.

Vad gör ni på advent?


4 kommentarer

Ace

02 Dec 2007 00:39

Det känns inte alls som första advent..

Anonym

02 Dec 2007 10:24

Jag vet inte riktigt. De enda jag vet är att en av killarna, han me gluggen=), (Kurt Nielsen tror jag att han heter), vann idol i Norge för några år sedan. De är nog bara några norska sångare som bestämt sig för att sjunga den tillsammans.
Glad första advent, om man nu säger så=)
/Tinna

J

02 Dec 2007 15:26

Vad har hänt med dig klockan är halv fyra och du har inte skrivit något??..hallå..har dte hänt något??

matilda

02 Dec 2007 15:49

svar: jo det är ju så mysigt med julen, och jag håller med, den låten är ju bästa låten att komma in i julstämmningen med.:)

Kommentera

Publiceras ej