För fan vad vi är bra..!

4kommentarer

Idag har vi julstökat i familjen; jag har lagat Janssons frestelse, som jag aldrig gjort förut vill jag tillägga, och bakat pepparkakor. Pappa har bidragit med köttbullar. Imorgon ska vi fortsätta med saffransbullar (tredje satsen för mig den här månaden) och säkert något annat också.. Jag tror också att inhandeln av julklappar är klar idag, har spenderat några kronor på saker till folk (O, så ospecifikt..).
Vad har ni gjort idag?

Vill också tillägga att jag inte kommer ha några problem med att sjunga "För vi har tagit studenten, för fan vad vi är bra!" nästa år för vi kom på idag att vi är bra.
För fan vad vi är bra! haha..

4 kommentarer

lovingnurse

22 Dec 2007 18:05

god jul :)

Tobias

22 Dec 2007 18:21

svar: ja skitsvårt, shit 2 dagar :O

Tu Madre

22 Dec 2007 18:28

Hur ska du fira jul? :) GOD JUL

AvenueL

22 Dec 2007 20:10

Jag har spelat Wii hela dagen (fan vad jag tjatar om det)..Jag har ont i armarna, men god! I love it! Och nu är det dags att pynta julgranen ^^

Kommentera

Publiceras ej