En vecka högst..

4kommentarer

Jag vet inte om jag kan kalla mig klar, det är inte ett normalt Matilda-arbete i alla fall. Kanske för att jag fattar nada av vad jag egentligen ska skriva.

Idag har jag fått reda på att det är ganska smart att hänga med runtrunt, eftersom man då ser personer man annars skulle missa. Det är rätt komiskt faktiskt precis som det ska vara.
Senare blir det en trip till Ösmo för att fira att J:s godislöfte nu är slut. Bra gjort att inte ha ätit godis ett tag tycker jag, själv skulle jag inte klara av att inte få äta choklad. En vecka högst. Hur länge skulle ni klara er utan godis?

4 kommentarer

Ace

01 Dec 2007 15:15

Du är på listan igen.. Grattis.

Jenny

01 Dec 2007 15:30

11 månader tydligen=P.. men fan vad jag har ätit idag..för att vara ärlig har jag bara ätit godis (och en macka) på hela dagen...

Jenny

01 Dec 2007 15:40

ää..hela T grejen är nog inte så farlig=)...När det kommer till jg har det hunnit upp mig tror jag.. jag her låtsas att jag inte bryr mig men insåg just att det inte är sant eftersom jag just började gråta utan någon riktig anledning..
ses snart!

theonlymee

01 Dec 2007 16:11

knappt en vecka.

Kommentera

Publiceras ej