En dröm blir sann..

8kommentarer

A dream come true. Jag skriver detta på en bärbar dator, jag gillar ljudet av orden som tyst formas av tangenterna.. Men det finns ett problem, det är inte min dator och det är inte alls många gånger jag får tillfälle att skriva på den, en jobbdator brukar oftast inte vara hemma eller hur?

Det börjar närma sig.. ETA 18 minutes.. om dem inte är sena som min släkt har en tendens att bli. Själv är jag en sådan person som hellre är för tidig än sen, och blir alltid nervös och får dåligt samvete om jag känner att det börjar bli ont om tid..Alltid sena eller alltid tidiga - vad är ni?

8 kommentarer

Tobias

21 Dec 2007 15:37

svar: haha exakt :) haha jo men eller hur ;)

Jennie

21 Dec 2007 15:44

haha jag e likadan.. hellre tidig än seen.. men sen beror de även på vem man ska träffa o sånt, för är de en person som alltid alltid alltid är sen så känner jag ibland att jag lika bra kan vara de oxå :D
svar: sjukt skönt med jullov :) ska inte göra nåt speciellt tror jag.. eller ah fira jul o de då ^^ o sen ha fest på nyår! sjdå?

emelieu

21 Dec 2007 15:45

alltid tidig ^^

Tobias

21 Dec 2007 16:50

svar: totally .. haha!

Jocke

21 Dec 2007 16:50

Jag är alltid ute i sista sekunden utan ångest. Det skrämmer mig ibland^^.

emelieu

21 Dec 2007 16:51

själv köpte jag ett snyggt underlägg till grytor och så som man kunde dela och ha till glasunderlägg :P och så köpte jag salladsskålar i samma material till far min ^^
Ha en toppen kväll

Burcu

21 Dec 2007 17:00

Antingen eller, aldrig precis i tid, utan helt försenad eller helt för tidigt :)

Tobias

21 Dec 2007 18:40

svar: jag menar de, helt sjukt ;)

Kommentera

Publiceras ej