El día..

0kommentarer

Idag har jag tydligen inte haft någon tid att skriva här och ändå har tiden inte flygit fram som man kunde ha trott.
Jag sitter just nu på min sista lektion där jag ska skriva ett debattinlägg, just nu är det lugnt och jag kollar igenom mina gamla texter.

Jag har fortfarande panik inför Frankrikeuppgiften och det hjälper inte att vi har fått historialäxa till imorgon så att jag inte kan göra, eller kan och kan, det handlar ju som bekant om vilja men jag vill inte och det har jag redan sagt. Det kryper närmare till att bli en jävla inlämning istället men den får bli för sen för det betyder också att jag måste söka massa uppgifter som jag inte hittar..
Ursäkta mig för detta utbrott..

Jag var lite ledsen idag också, jag vet inte riktigt varför, jag blev lite snurrig en stund bara..inget jag ville känna.

Kommentera

Publiceras ej