Efter ett maraton..

1kommentarer

..-bak så blir man trött. Jag och J bakade en mjuk pepparkaka, en kladdkaka och 70 bullar!
Det tog ett tag så nu ska jag vila upp mig, sätta mig i min fåtölj och se på Love actually..

Dagens resultat i snön som jag totalt missade. *synd*
~Skidskyttedamerna kom trea i stafetten med Anna-Carin Olofsson och Helena Jonsson i spetsen.
~Längdherrarna kom också trea i sin stafett efter en bra sistasträcka av Marcus Hellner.
~Jens Byggmark slutade två i slalomtävlingen från österrikiska Bad Kleinkirchheim.
~Damernas slalomtävling från Aspen, Colorado gick inte lika bra, Anja Pärsson åkte ut efter bara 6 sekunder. Bästa svenska är Therese Borssén som just nu ligger fyra.

Vad har ni gjort idag?

1 kommentarer

theonlymee

09 Dec 2007 19:53

70 bullar. :O ojj. :D

Kommentera

Publiceras ej