Det finns alltid plats för chokladpudding..

5kommentarer

Den här tröttheten har inte försvunnit än, den bara förvärras. Vad tror ni om att gå och lägga sig? Är det en lösning kanske?

Snart är det På spåret. Ett program som jag brukar titta på med pappa (och mamma ibland), rätt kul faktiskt och allmänbildande. Jag hör popcornens poppande ute i köket nu, jag kanske ska ta och göra lite chokladpudding. Vad säger ni om det? (Jag som var trött, vad är detta! Det finns alltid plats, och tillfälle för choklad!)
 image143

5 kommentarer

theonlymee

14 Dec 2007 20:35

svar: jag var inte ledig idag. har skrivit i tidigare inlägg att skolan fixat en luciaturnering i innebandy idag. alla klasser mötte först varandra. och de som vann mötte lärarna..

theonlymee

14 Dec 2007 21:48

svar: nej, den började vid 11. men jag var tvungen att gå till bussen vid 9. och om jag inte haft klockan på ringning vid 6 och 7 hade jag försovit mig. vilket jag nästan gjorde om min mormor inte kommit in skrikandes på mig vid 8.40. jag kanske beskrev allt lite otydligt, isåfall ber jag om ursäkt. :P

Tobias

14 Dec 2007 22:07

svar: de tkr jag med, haha :D

theonlymee

14 Dec 2007 22:09

svar: jag kommer aldrig upp annars om jag inte har klockan på ringning så tidigt. ligger alltid en eller två timmar och bara tänker. :S

theonlymee

14 Dec 2007 22:26

svar: ja, jag är alltid trött. :S

Kommentera

Publiceras ej