Det är över nu..

3kommentarer

Nu är jag hemma igen och det är jullov...

Det började med relativt tidig uppgång, vid skolan för att träffa J klockan 8.30, innan dess hade jag handlat en present på Kvantum. Sedan spenderade vi en timme innan alla andra kom dit med att ställa fram allt vi bakat och stryka chokladmousse på muffinsarna. Det var lite jobbigt kan jag säga men också väldigt gott sen när vi fick äta dem.
Det blev ett blandat information- och lekmöte. Vem vill få julklappar?-jeopardy spelades mellan lagen Hohoho.. och Nöff/Öl.., vi låter det vara osagt vem som vann. (Skandal, skandal en domarskandal!)
I fiskdammen fick jag en kokosnöt. Tack så hemskt mycket säger jag till den lilla filur som köpte den (ska nog allt fixa så att han blir bänkad i vår!). Do not mess with the daughter of a coach!
Sedan blev det en gemensam promenad genom hela stan till Folkets Hus och Vågen, vi har ju ingen aula så estet-treorna fick ha sin årliga julshow där istället. Man kan inte kalla det dans, länge har vi funderat om de egentligen söker en karriär inom stripparyrket. Men sjunga och spela kan de som gör det i alla fall.

En liten sväng på stan blev det också, jag köpte en klänning till mig själv. (Skäll inte på mig nu mamma, jag vet att man inte ska köpa något till sig själv innan jul, but I couldn´t help it.) Än fattas det några julklappar som ska inhandlas i helgen(?)
DET ÄR JULLOV NU!!

3 kommentarer

Olessia

20 Dec 2007 15:02

svar: ahh:)

mickis

20 Dec 2007 15:14

nää, julen spenderas bäst i sverige! stackars flickebarn!

domarskandal?? NU ÄR DU ALLT UTE OCH CYKLAR!
vi var värdiga vinnare ;)

Elsa

20 Dec 2007 16:34

håller med om domarskandalen ;)

Kommentera

Publiceras ej