Dansuppvisning..

3kommentarer

Efter en lång skoldag åkte jag direkt till Telegrafen där min lillasyster, och många fler, skulle dansa. Det ser såklart lite roligt ut och jag försökte hålla mig för skratt, de är ju inte så bra menar jag när de är 6-7 år gamla.
Det var fullt i lokalen och det kändes som att alla var där... (Jag har märkt en sak..men det tar jag senare.)
Kul var det i alla fall, och bra dans när dem kom upp i åldrarna, även om det nästan bara var Y, I och P som dansade hela tiden. Det var också sång, några från estetprogrammet - R och A.
Även många andra var som sagt där..


Under själva skoldagen stressade jag ner en liten bit, skrev nämligen på samhällesuppgiften. Jag är inte klar men närmare klar än igår..

3 kommentarer

theonlymee

11 Dec 2007 22:03

hoppas du får en bra kväll. :O)

Tobias

11 Dec 2007 22:18

svar: ja men eller hur, skitsamma, asgott iaf :D

Ace

13 Dec 2007 19:10

To always remember it by; His dad walked in and I looked for him, never saw him..
Why, if not with him, did he come there?

Kommentera

Publiceras ej