Christmas eve..

5kommentarer

En smart idé för att slippa vänta är att sova bort halva dagen... Det har jag nyligen kommit på.. När jag var klar vid tolvtiden så gick pappa och jag på en promenad upp till musikaffären där några av hans vänner jobbar. De hade specialöppet och bjöd på glögg. När vi sedan kom tillbaks hem så var det ju mindre än två timmar kvar till Kalle Anka. Smart va? Ingen vanlig jobbig julafton där man måste vänta i evigheter.

Ikväll ska jag se på Kalle Anka och Karl-Bertil Jonssons julafton. Det tillhör allmänbildningen och jag har inte sett den än, varje jul har jag missat Karl-Bertil..Nu får det vara nog med det, här ska läras!
Sedan har jag hört från säkra källor att dem inte ska sända Svensson Svensson. Varför då? Vad är det för påhitt? Nu känner man sig som Gustav Svensson när han upptäcker att "Kalle Anka sänds på tv3 i år.." Helt grundlurad..

5 kommentarer

Jenny

24 Dec 2007 14:23

jag vet att jag är trög..sorry=P
jag vet man blir ju galen inget svensson svensson.. men barro är väl glad för andra avenyn går ju i stället..värdelöst..

Tobias

24 Dec 2007 16:13

God jul på dig med :]

AvenueL

24 Dec 2007 16:32

God jul på dig ^^

Jo, du måste se Karl-Bertil Jonssons julafton... en av de mest klockrena programen, någonsin!

mojsan

24 Dec 2007 16:47

Ja han har blivit stor :O Men det har ju Vilma också blivit :O

god jul :)

Jennie

24 Dec 2007 18:07

svar: tack desamma! de hoppas jag med ;P

Kommentera

Publiceras ej