Artschool..?

2kommentarer

Efter mat och tv-tittande (Bones såklart) hjälpte jag...eller snarare gjorde jag ett helt arbetet åt min bror. Vad gör man inte, han kan inte rita, neither can I, men tydligen bättre än honom.
Uppgiften ska lämnas in imorgon, det är viktigt att lämna in allt så att man får ett bra betyg till jul, det ska man ju söka till gymnasiet med.

Men seriöst, uppgiften var helt värdelös. Man skulle rita en serie som bedöms på bilden och skriva manus som bedöms på svenskan. Sen när är de två ämnena sammarbetande? Han går i grundskolan inte en konstskola! Hade det funnits mer tid hade jag skrivit ett argt mail till lärarna i fråga för att ha kommit på en sådan pissig uppgift!
Nu blev jag sådär upprörd igen, ni får ursäkta..

2 kommentarer

Tobias

11 Dec 2007 22:31

svar: nice :) ska till koh chang :D dudå?

Tobias

11 Dec 2007 22:45

svar: men ändå, fyfan va mysigt :D

Kommentera

Publiceras ej