Är det rimligt..?

4kommentarer

Nu är det slut, den här korta skoldagen är över. De här sista veckorna på terminen är lite hektiska tycker jag. Jag ska förbereda en kommunikationsanalys, toppmöte, engelskaredovisning och svenskapanel att göra denna och nästa vecka.

Jag och J har också våndats över priset på våra bakelser, det är svårt att veta vad som är rimligt, man kan ju inte ta i jättemycket men man vet inte vad det innebär att ta i.
Tycker ni att det är rimligt att betala 20kr/ person för en saffransbulle, en kladdkakebit och en mjuk pepparkasbit?

4 kommentarer

Hanna

12 Dec 2007 14:35

nej ellerhur :P

Hanna

12 Dec 2007 15:43

min moster kommer hit, mina grannar, johanna och linus så ska vi äta middag och så :)

Tobias

12 Dec 2007 17:05

svar: va härligt med en sådan kort skoldag :D

Jocke

12 Dec 2007 19:06

mmhm otroligt att de lyckades lägga in 4 redovisnigar på 3 dagar (har i tyska också). btw lyckades lägga in en video, tack :)

Kommentera

Publiceras ej