A job well done..

3kommentarer

..thats a huge overstatement..

Jag började tro att skoldagen aldrig skulle ta slut. Efter engelskan i förmiddags, som gick rätt bra ( jag har börjat vänja mig att prata inför folk) hade vi en lång luchrast due to inställd spanskalektion. Den var tänkt att ägnas åt att plugga matte, vilket jag inte gjorde igår. Det är ganska svårt att göra när böckerna ligger i skolan! Men så blev det ju såklart inte; jag, J och Mic lyckades babbla bort mer än en timme i matsalen där vi aldrig brukar sitta länge annars.

Ishallen nästa. Skridskorna stod på tur. Jag är förvånad över att det är så många som inte kan åka skridskor. Kan ni det? Jag har alltid tyckt att: det lär man sig väl när man är liten. Jaja, vi gjorde lite övningar som säkert såg jätteroliga ut. Man ser ju verkligen ful ut i den obligatoriska hjälmen också.
Sedan skyndade vi iväg till ett matteprov..eller test? Det blev inget bra tror jag, är glad om jag får G, räknade nämligen ihop summan av vad jag tror att jag får för resultat och det räckte knappt. Not good.. Vill inte ha mitt första IG i livet..


På historialektionen sen gick vi genom Frihetstiden i Sverige under 1700-talet. (Tiden mellan Karl XII och Gustav III) Jag kan inte svensk historia! Har aldrig läst det, men tycker att det är lite intressant i alla fall.
Men kanske inte på den näst sista dagen på terminen.

3 kommentarer

mickis

18 Dec 2007 18:00

precis =)

hahah jaa hon sa det =) jaa det är lite kul att man kan göra vadsomhelst med vissa och inget alls med andra :P

hm jag vet inte riktigt, vi pratade om allt möjligt bland annat matten, på dansen i morse =)

Fridah

18 Dec 2007 18:14

** håller med :) .. hehe jag går på friskola, kanske är därför =)

mojsan

18 Dec 2007 18:19

Du är utmanad ;)

Kommentera

Publiceras ej