19 september..

0kommentarer

Knät är numer bättre. Hoppas jag. Så jag kunde dra ut på en löptur efter skolan idag, kändes riktigt skönt. Det bästa är känslan av att viljan fortfarande är med en, sen är det kul om resultaten går åt rätt håll också. Nu har jag varit inaktiv så många dagar i rad så det var skönt att överhuvudtaget få saker gjort.

Snöplig förlust mot BP igår på ett höstkallt Grimsta. En arena som mindre än timmen innan avspark inte ens var clearad av brand- och säkerhetspersonal! Vilka stollar! In kom vi till slut i alla fall och fick se ett tidigt ledningsmål. Stämningen skulle dock sänkas och publiken var mäkta irriterade runt halvlek och därefter när 1-0 blev 1-2. Säsongen är slut, säger många då. Men det har den väl krasst talat vart sen vi spelade så dåligt i somras.
 
Har inte direkt kommit in i skolan än, det känns att det är över 1,5 år sedan jag höll på med engelskan på den här nivån. Idag hade jag en sån där dag då allt kändes hopplöst men jag fick en idé på eftermiddagen som jag ska hantera imorgon. Kvällarna är heliga, då vill jag bara dega. Eller träna. Eller både ock. 

Träningstatus: Ok
Hammarbystatus: Inte enastående direkt men det är ju match igen redan på söndag.
Pluggstatus: På väg, kanske
Livsstatus, alltså rätt okej ändå.

Kommentera

Publiceras ej