Utmanad..

1kommentarer

Jag har blivit utmanad av Erica.

1. Svara på frågorna
2.Utmana dina vänner

  • Tror du på domedagen? (Att jorden går under den 12 december 2012)
    Nej det kan jag inte säga att jag gör, varför tro på att allt ska gå under. Så pessimistisk är jag faktiskt inte.
  • Har du någonsin skvallrat?
    Det har jag med all säkerhet, men aldrig om något som jag lovat att inte säga.
  • Tränger du dig i bussköer?
    Japp, ibland när man får tillfälle, det hjälper att vara liten som jag är. Bussarna brukar dock vara väldigt duktiga att stanna precis där jag står.
  • Tycker du att det är fel att bli anmäld om man säger nöff till en polis?
    Har någon blivit det, varför skulle man säga något direkt till en polis. Alla vet väl att det sker bakom ryggen på dem, eller?
  • Ger du dricks på restauranger?
    Ja.
  • Håller du upp dörren för andra?
    Det händer...
  • Reser du dig upp på tunnelbanan för att ge din plats till en äldre person?
    Jag är nog lite oförskämd men det beror på hur den äldre beter sig. Om han/hon kommer till min plats och kräver att få sitta så skulle jag nog inte resa på mig. Jag satt ju här först! Är den äldre väldigt ynkligt så är det såklart han/hon får sitta.
  • Tycker du det är jobbigt med telefonförsäljare?
    Ja, de som ringer på förmiddagar och tror att den ansvariga för elen (eller liknande) ska vara hemma. Alla jobbar typ från 8-16, varför ringer du klockan 10!
  • Ljuger du ofta?
    Inte ofta, är inte så bra på det..
  • Har du många bra vänner?
    Vad är många? Jag har så jag klarar mig.

Jag utmanar de som känner för det..

1 kommentarer

Sandra

05 Mar 2009 09:56

Hehe kul utmaning :)



Svar: Jo kursen var kul, dock inte mycket nytt sen förra året så det var ganska jobbigt att resa. Men trevligt att träffa alla igen. Hehe snön var ju ganska så borta när jag kom iaf. Förstår att ni blev lite chockade nu trodde man ju det skulle vara helt slut liksom.



Haha det tycker vi också kan jag lova, vi borde också följa med. Men vi planerar lite på en resa för oss flickvänner i sommar.. vi är inte så många så det hade varit kul att åka iväg och umgås lite. Blir inte av i vardagen liksom, har en tjej som jag brukar träffa dom andra ser man bara på matcherna.



Jo premiären är snart här, nu är det träningsläger sen blir det väl genrep och sen drar det igår om en dryg månad. Ska nog gå undan den tiden också :)

Kommentera

Publiceras ej