It wont be soon before long..

2kommentarer

För er som kanske märkt att det skrev mest om en enda sak förra året så vill jag bara säga:
Nu börjar det snart... på söndag är det träningsmatch mot Örgryte, lördagen efter det börjar allsvenskan med bortamatch mot Elfsborg, och sedan söndagen efter det är det äntligen dags för hemmapremiär mot Gefle.

Men idag spelade Bajen oavgjort mot Landskrona BoIS på Cypern. Regnigt och svårspelat var det tydligen...och David slängde sig  efter matchen "frivilligt" i den största vattenpölen han kunde hitta.


Foto: hammarbyfotboll.se

2 kommentarer

Y

23 Mar 2009 23:10

Haha, men eller hur. Save the filt liksom, vad annars?

Nä, men stackare. Linda hade fakttiskt en sådan jacka, men vi slapp hjälmarna. Haha!



För övrigt känns det som om jag ser dig alltför sällan. Fyra veckor fram känns det som om dagarna är planerade och bokade till max! Vad hände med våra fina YM-kvällar? Vi har mycket att ta igen i... sommar? ;)



Heja Hammarby!!!

Sandra

24 Mar 2009 01:25

Hahaha jag som trodde Johan skojade men fyfan vilken plan! Det ser ju inte klokt ut. Hittade ju min påg på en av bilderna faktiskt, bakom Chanko :) Nu saknar jag honom ÄNNU mer!!



Svar: Nej jag pratade med Johan direkt efter matchen & han sa det "det var ju nästan så man skrattade åt skiten, alla trillade och det gick inte att spela". Lite trist menmen. Blev ju ingen förlorare mellan oss ;)



Jo han gillar att spela lite fult och anser att defensiva mittfältare "bör" spela så :P

Det är klart & man ska vara sitt lag trogen det tycker jag absolut.

Det kan det nog bli haha men det har gått bra, dom har varit med och sjungit för Anders när han fyllde år och sådär. Varit jättetrevliga så tummen upp för bajen fans :)



Jo dom har ju Qviding också som ligger kvar i SE, annars vet jag inte. Men fyra GBG lag i Allsvenskan är mycket ju.



Du har ju iaf en grundidé och det är ju en bra början.

Kommentera

Publiceras ej