21 mars..

3kommentarer

Det har gått en vecka nu, en fördjupningsvecka då man skulle haft tid att göra massor med saker.
Nu kommer helgen och jag vet inte vad jag ska ta itu med först ens.
Sömn är mitt första mål. Sedan Svenska C, Samhälle C, Religion B och Projektarbete + läsa Oliver Twist.

Våren ser dock ut att vara här - äntligen.. Jag gillar våren, den är en befrielse efter någon slags mellanvinter och man blir gladare när solen skiner på morgonen, och på eftermiddagen. Tänk när det blir varmare och man får plocka fram en tunnare jacka och kan sitta ute och äta glass...

3 kommentarer

DG

21 Mar 2009 13:46

Mycket o göra ser jag :D

Sandra

21 Mar 2009 15:55

Sömn är viktigt det med annars orkar man aldrig plugga. Lycka till :)



Svar: Haha ja eller hur skrattade när jag läste (vem annars). Sånn är han min grabb. Ja, sånt fint namn ni fick där :) Men vi har ju tre som varit i hammarby så det är en omtyckt klubb här nere!



Ja jag såg att dom hade förlorat, synd. Men sen tror jag inte träningsmatcher säger så mycket. Dom har för mycket hårdträningi benen som inte släppt. Ja vi får se hur det går på måndag, ska bli kul :) Dom har inte spelat något har bara matchen mot Bajen annars tränar dom en massa och det har gått bra och dom tycker det är skönt att få spela på riktigt gräs.



Det är ju bra att du kan låna ut det till pappsen ibland också :)



Nej det förvånade mig också att hon fick alla rösterna. Ja precis, vi ska ju iaf vara med i finalen, helt klart!



Nej det är ju inte det, dom flesta tränas ju av killar. Hela fotbollsvärlden är ju väldigt mansdominerande såklart. Så det är kul att dom tagit dit en tjej, hon vet ju hur tjejer funkar också så allt skitsnack som går hem hos dom manliga tränarna biter inte på Beta :P Kul att du håller på BoIS i SE nu :)



Kontraktet går ut 31 december 2010. Så det är två år till. Vi får väl se hur det blir. Blir det allsvenskt spel nästa år så är det större chans att vi stannar kvar.



Det är ju absolut en början, finns många roliga utbildningar inom det ju! Har flera kompisar som läser turism och events. Absolut och du hinner fundera lite till ju :)

Sandra

22 Mar 2009 17:13

Svar: Tack :) ja den är från H&M.



Det är ju en början iaf. Haha nej han är verkligen en vinnarskalle. Spelar ingen roll om det är träning eller match han ger alltid allt. Sen är det ju inte så att han skadar folk med flit, ibland vill han bara för mycket. Jodå ni är allt omtyckta nere i Skåne :) Vet att både Sosseh & Mölder har dragit parallellen och kallat bois "skånes bajen" :P Får se vad dom tycker efter morgondagen?



Det verkar som de flesta släppt lite nu denna veckan. Så den kan nog lite den första "riktiga" matchen för i år. Blir spännande att höra resultatet senare. Förresten så bor våra killar på samma hotell som Bajens sånn här, svenska fans redaktion?



Jätteroligt att du gör det faktiskt :) Ja alla göteborgslagen gick ju upp i allsvenskan. Dom har väl.. fyra lag nu? Absolut & det är nästa mål han har satt upp, att spela i allsvenskan.



Man får ju göra det, kolla upp alternativen och tänka till lite. Kanske hitta något jobb och bara riktigt känna efter vad man vill.

Kommentera

Publiceras ej